plannen voor het Looerf

19 mei 2026 - Delfzijl, Nederland


Beste mensen,Zoals jullie weten gaat mijn gezichtsvermogen aardig achteruit en heb ik veel in moeten leveren.

Hiervan ervaar ik veel hinder in mijn dagelijkse bezigheden.

In december heb ik me aangemeld voor een oogonderzoek en voor hulp bij allerlei dagelijkse dingen bij Visio.

Dat verliep allemaal niet zo soepel maar nu heb ik een aantal intake gesprekken  gehad, 

Visio heeft het voorstel voor mij om te gaan revalideren in het Loo Erf in Apeldoorn, 

Na een introductieweek, van onderzoeken zal er een programma opgesteld worden waaraan ik dan met hulp ga werken.

Dit gaat 8 juni t/m 12 juni  plaatsvinden.

Daarna hoor ik wanneer ik kan starten.

Ik zal daar dan twee nachten overnachten  en het duurt ongeveer 18 weken.

Het vervoer gaat met ziekenvervoer.

We staan er samen achter, en God zal in dit alles met ons meegaan

Ik denk dat het een goede stap is.

Hier vinden jullie informatie

https://www.visio.org/locaties/intensieve-revalidatie-visio-het-loo-erf

Hartelijke groet Johan en Nettie

Foto’s

8 Reacties

  1. Sanny:
    19 mei 2026
    Dag Nettie, heel dapper van je om zo met je handicap om te gaan en de uitdaging aan te gaan om zo goed mogelijk te blijven functioneren. Wij wensen jullie veel sterkte en bidden God om jullie bij te staan. Liefs, Wim en Sanny
  2. Eelke en Zwanny:
    19 mei 2026
    Lieve Nettie,
    Heel veel sterkte. We denken aan je.
  3. Guus en Sietske:
    19 mei 2026
    Top, we gaan het verder volgen!
  4. Gerry Velema:
    19 mei 2026
    Best bijzonder, begrijp ik goed dat ze je proberen te helpen hoe je deze achteruitgang zo goed mogelijk kunt begeleiden? Voor je zelf en je zelfstandigheid?
    Lieverd, je gaat met jouw God, Hij zal bij jou zijn en ook bij Johan thuis!!
    Gerry Velema
  5. Arianne:
    19 mei 2026
    Lieve Nettie en Johan, een moedige stap zoals ik al eerder schreef.
    Fijn dat je ons wilt meenemen op deze reis waarin God onze Vader je nabij zal zijn.
  6. Betty:
    19 mei 2026
    Mooie plannen om je leven wat te verbeteren.
  7. Johan van den Berg:
    19 mei 2026
    Hallo Netty,
    Ik heb de website bekeken en het ziet er heel veelbelovend uit. Ik hoop dat er voor jou een goed programma wordt opgezet waar je veel aan hebt. Heel veel goede moed en Gods zegen gewenst voor deze uitdagende stap!
  8. Lina damstra:
    19 mei 2026
    ik ga het echt volgen,heb het boek van je van je geleend,tot zo ver nu ik heb het gelezen.het wordt een pittige tijd voor jou en johan.

Jouw reactie