plannen voor het Looerf
19 mei 2026 - Delfzijl, Nederland
Beste mensen,Zoals jullie weten gaat mijn gezichtsvermogen aardig achteruit en heb ik veel in moeten leveren.
Hiervan ervaar ik veel hinder in mijn dagelijkse bezigheden.
In december heb ik me aangemeld voor een oogonderzoek en voor hulp bij allerlei dagelijkse dingen bij Visio.
Dat verliep allemaal niet zo soepel maar nu heb ik een aantal intake gesprekken gehad,
Visio heeft het voorstel voor mij om te gaan revalideren in het Loo Erf in Apeldoorn,
Na een introductieweek, van onderzoeken zal er een programma opgesteld worden waaraan ik dan met hulp ga werken.
Dit gaat 8 juni t/m 12 juni plaatsvinden.
Daarna hoor ik wanneer ik kan starten.
Ik zal daar dan twee nachten overnachten en het duurt ongeveer 18 weken.
Het vervoer gaat met ziekenvervoer.
We staan er samen achter, en God zal in dit alles met ons meegaan
Ik denk dat het een goede stap is.
Hier vinden jullie informatie
https://www.visio.org/locaties/intensieve-revalidatie-visio-het-loo-erf
Hartelijke groet Johan en Nettie


Heel veel sterkte. We denken aan je.
Lieverd, je gaat met jouw God, Hij zal bij jou zijn en ook bij Johan thuis!!
Gerry Velema
Fijn dat je ons wilt meenemen op deze reis waarin God onze Vader je nabij zal zijn.
Ik heb de website bekeken en het ziet er heel veelbelovend uit. Ik hoop dat er voor jou een goed programma wordt opgezet waar je veel aan hebt. Heel veel goede moed en Gods zegen gewenst voor deze uitdagende stap!